Nejčastější dotazy e-shop

Níže získáte odpovědi na nejčastější dotazy týkajících se našeho e-shopu.

Obecné dotazy k vytvoření objednávky

Ano. V nákupník košíku se můžete rozhodnout, zda zvolíte nákup bez registrace, nebo se přihlásíte.

Výhody registrovaného účtu:

  • Sleva na první nákup 15 % na neakční zboží řady Home & Garden.
  • Při opakovaných nákupech uložená fakturační i dodací adresa.
  • Stav a přehled o všech objednávkách na jednom místě.
  • Pohodlné on-line odbavení záručního i pozáručního servisu pro stroje řady Home & Garden.

V tomto případě není a nebude v dohledné době daný produkt skladem. V případě zájmu se nám můžete dát vědět kliknutím na tlačítko "Nedostupné na e-shopu: vyžádat nabídku".

Na Vámi zadaný e-mail dorazí potvrzení objednávky. Pokud Vám tento e-mail nedorazí ani po několik hodinách, prosím, podívejte se nejprve, zda se e-mail neukrývá v nevyžádané poště SPAM.

Pokud ho nenaleznete ani zde, prosím, kontaktujte nás, objednávku prověříme.

1) Zboží skladem do 2-3 pracovních dní

Jakmile Vaši objednávku potvrdíte, data jdou ihned do našich logistických center, kde se začne pracovat na její kompletaci. Z tohoto důvodu již nelze provádět žádné změny nebo storna.

Pokud jste k objednávce zapomněli přihodit nějaký produkt, je třeba vytvořit další objednávku. V případě výběru produktu s nižší hodnotou než 1 000 Kč, nás před objednáním prosím kontaktujte, zajistíme, aby druhá zásilka nebyla zpoplatněna cenou za dopravu.

Pokud o zásilku nemáte zájem, prosíme, abyste ji nepřebírali od dopravce a vyplnili tento formulář se všemi podrobnostmi.

2) Zboží s delší dodací lhůtou

Po uzavření objednávky nelze již provádět výměnu zboží za jiný druh, nebo doplnění dalších kusů zboží. Lze však stornovat jednotlivé položky v objednávce. V tomto případě nás prosím kontaktujte nebo vyplňte tento formulář s podrobnostmi.

Zásilku lze stornovat i kompletně. Pokud již o zboží nemáte zájem, prosíme o vyplnění tohoto formuláře.

Slevové kupóny lze uplatit pouze na produkty z řady Home & Garden vyjma akčního, zlevněného zboží a produktů za dlouhodobě nízké ceny (všechny produkty s červeným šestihranem). Neplatí na řadu Professional.

Pokud Vám nelze uplatit slevový kupón, prosíme nejprve o kontrolu obsahu Vašeho nákupního košíku, zda se mezi vybranými produkty nenachází právě zboží viz výše (toto zboží je vždy označeno červeným šestihranem).

Ať už máte k dispozici jakýkoliv slevový kupón, ujistěte se, ho po vložení do políčka „Máte slevový kupón?“ potvrdíte. Sleva se poté ihned odečte a vy uvidíte aktuální hodnotu objednávky po slevě. Pokud se slevu nepodaří uplatnit, i přesto, že jste dodrželi podmínky uvedené výše, prosíme, abyste objednávku nepotvrzovali a nejprve nás kontaktovali. Váš požadavek prověříme. Děkujeme.

Dotazy k dopravě

Objednávky zpravidla doručuje dopravní společnost DPD, která svůj příjezd avizuje pomocí SMS či e-mailu.

Poplatek za dopravu je 99 Kč pro všechny objednávky.

Doručení zboží se odvíjí od dodací lhůty, kterou naleznete u každého produktu pod jeho cenou. Pokud je u vybraného zboží informace o dodací lhůtě 2-3 dny, produkt je skladem a bude doručen zpravidla do 3 pracovních dnů.

U produktů s vyšší dodací lhůtou může bohužel docházet ke zpoždění doručení, které je způsobeno posouváním termínu výroby. Za tyto komplikace se velmi omlouváme. Jsou způsobeny zvýšenou celosvětovou poptávkou po zboží. Na odstranění potíží se pracuje.

Pokud si objednáte zboží, kde bude kombinace dodacích lhůt, datum vyskladnění/dodání se bude řídit produktem s nejdelší lhůtou dodání. V tomto případě je možné objednávku rozdělit, aby alespoň část zboží dorazila dříve. Za tuto službu neplatíte nic navíc. V případě zájmu je třeba nás kontaktovat.

Jakmile bude zboží na cestě k Vám, budete informování prostřednictvím e-mailu.

Pokud Vám nevyhovuje zaslání zboží na Vaši adresu, můžete si balíček nechat zaslat na výdejní místo dopravní společnosti DPD. Tuto volbu si můžete sami zadat po obdržení e-mailu či SMS od společnosti DPD, kde naleznete odkaz pro změnu doručení zásilky. Nebo se můžete domluvit přímo s řidičem v den doručení.

Tato možnost bohužel není možná. Pokud vám však vyhovuje poloha některé z našich poboček, můžete si na prodejnu zavolat/napsat, zda vybrané zboží mají skladem a produkty si na vybrané pobočce rezervovat.

> Seznam poboček

Jakmile dopravní společnost převezme Váš balíček k doučení, obdržíte e-mail či SMS, kde najdete odkaz pro změny - zde si můžete snadno a rychle změnit adresu dodání dle svých potřeb.

Jakmile dopravní společnost převezme Váš balíček k doučení, obdržíte e-mail, kde najdete odkaz pro změny - zde si můžete snadno a rychle posunout termín dodání dle svých potřeb.

Dopravní společnost DPD Vám zašle potvrzovací e-mail či SMS v den doručení s předpokládaným časem pro předání zásilky a číslem balíčku pro možnost sledování průběhu doručování zásilky.

V případě bližších informací o stavu Vaší objednávky nás prosím kontaktuje.

Naším cílem je, aby Vaše zboží bylo doručeno co nejdříve. Proto Vám objednávka může být rozdělena, v případě že nejdou všechny položky ze stejného skladu. Vaše objednávka také může být rozdělena z důvodu odlišných dodacích lhůt, tak aby jste nemuseli čekat i na zboží, které již skladem je.

Samozřejmě platí, že rozdělením zásilky se nemění náklady na dopravu.

Potvrzení o provedení platby si můžete vyžádat přímo od řidiče, případně zpětně u společnosti DPD.

Bohužel ne. Vlastníme si však firmu v zahraničí, můžete v objednávkovém procesu zvolit objednání pro firmy sídlící v zahraničí - avšak dodací adresa musí bát stále na území České republiky.

Pokud máte zájem o nákup do zahraničí, přejděte prosím na mezinárodní www.kaercher.com a vlevo nahoře si zvolte preferovaný stát.

Dotazy k platbám a fakturaci

V internetovém obchodě Kärcher.cz můžete platit pohodlně a bezpečně platební kartou online, na dobírku při převzetí zboží nebo online platební službou PayPal.

Akceptujeme platební karty Mastercard a Visa. Při platbě kartou online budete automaticky přesměrováni na zabezpečené stránky platebního partnera Worldpay za účelem provedení platby. Zde zadáte číslo platební karty, jméno držitele karty, platnost karty a bezpečností CVV/CVC kód, který odpovídá trojčíslí na zadní straně platební karty. Při zvolení platby kartou můžete platit také skrze Google Pay.

Při platbě dobírkou zaplatíte zboží až při jeho převzetí, může to být v hotovosti i platební kartou. Dobírka je zdarma bez poplatku. Nákup náhradních dílů nelze uhradit dobírkou. V tomto případě prosím využijte online platební metody.

Další možností je využití bezpečné online platební služby PayPal. Platby i zřízení účtu jsou zcela zdarma.

Platit kartou online je jednoduchý, bezpečný a rychlý způsob placení, a navíc ušetříte poplatek za dobírku. Může se ale stát, že se platba kartou nezdaří. Nastat chyba může v následujících nejčastějších případech:

Vaše karta nepovoluje platby na internetu
Kontaktujte Vaši banku, nebo se podívejte do internetového bankovnictví a zažádejte o povolení online plateb.

Překročení limitů pro platby kartou na internetu
Zkontrolujte, zda není povolená částka pro online platby Vaší karty nižší než ta, kterou chcete zaplatit. Dalším důvodem může být překročení Vašeho denního limitu počtu plateb. Vaše limity pro platby na internetu si můžete zkontrolovat ve svém internetovém/mobilním bankovnictví nebo telefonicky na zákaznické lince Vaší banky.  

Chyba při zadávání údajů
Jedním z nejčastějších důvodů zamítnutí bývá chybné vyplnění jednotlivých polí. V tomto případě stačí platbu provést ještě jednou a zadat všechny údaje ve správném tvaru.

Vypršení platnosti karty
Platnost karty je uvedena přímo na kartě. Pokud je karta prošlá, není s ní možné dále platit.

Přerušení procesu platby
Proces placení může trvat až několik desítek vteřin. Důležité je tento proces nepřerušovat. Pokud dojde k výpadku internetového připojení nebo budete se chtít vrátit tlačítkem Zpět, nemusí platba proběhnout úspěšně.

Po objednání zboží a zaplacení online kartou se ve Vašem internetovém bankovnictví zobrazí částka v nezaúčtovaných/blokovaných platbách. Chvíli trvá, než proběhne proces autorizace a zaúčtování, platba tak odejde z Vašeho účtu později, celý proces může trvat až 7 dní. Tento proces nijak neovlivňuje datum dodání Vaší objednávky.

Fakturu ve formátu PDF Vám zašleme na email v den, kdy Vaše objednávka opustí náš sklad. Při platbě kartou či PayPal není vytištěná faktura součástí zásilky, fakturu zasíláme pouze elektronicky. Při zvolení platby dobírkou, je tištěná faktura součástí zásilky.

Při nákupu na našem e-shopu nelze využít platební metodu "na fakturu".

V tomto případě se prosím obraťte na naše prodejny, kde si můžete zboží vybrat buď osobně nebo objednat telefonicky. 

Zobrazit prodejny Kärcher

Dotazy k vrácení zboží a reklamacím

Na odstoupení od kupní smlouvy máte 30 dnů. Vrácení zboží probíhá na naše náklady. Více informací najdete níže nebo zde.

Svoz na vámi zadané adrese

Vrácení zboží na našem oficiálním e-shopu Kärcher si zařídíte jednoduše online na našem webu. Vrátit zboží můžete v prodloužené lhůtě do 30 dnů, vše ZDARMA na naše náklady. Produkty si můžete dokonce i vyzkoušet.

Dorazí-li Vám nevyhovující zboží, postupujte následovně:

  1. Zboží zabalte do původního obalu.
  2. Vyplňte formulář pro vrácení peněz zde.
  3. Vyplňte formulář pro svoz na stránkách u dopravní společnosti DPD. Zde si můžete zvolit den svozu dle svých preferencích.

Dorazí-li Vám zboží poškozené, máte navíc možnost výměny za nový kus. Vždy lze měnit pouze za stejný model produktu. V tomto případě prosím vyplňte formulář zde.

> Zobrazit více informací o vrácení/výměně zboží

 

Při odstoupení od kupní smlouvy od Vás budeme potřebovat číslo Vašeho účtu, na který budeme peníze vracet. Jakmile se nám zboží vrátí zpět, začneme na Vaší žádosti pracovat a nejpozději do 14 dnů Vám vrátíme peníze

V případě storna zboží, které ještě nebylo odesláno ze skladu, samozřejmě nečekáme na přijetí zboží. Objednávku stornujeme v systému a ihned začneme vyřizovat vrácení peněz.

V případě že Vám dorazí poškozené zboží, prosím vyplňte následující online formulář pro výměnu zboží.

Zboží si můžete nechat vyměnit nebo doposlat poškozený díl. Pro rychlejší zpracování prosíme dodejte do formuláře i fotodokumentaci poškozeného stroje i obalu (pokud byl také poškozen). Následně Vás bude kontaktovat náš technik s nejrychlejším řešením. V případě výměny zboží za nový kus si od Vás zboží zdarma odvezeme.

Pokud v zásilce nenajdete všechny objednané výrobky, prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a naši pracovníci Vám rádi pomohou.

V případě, že Vám dorazí nekompletní zboží, prosím vyplňte následující online formulář. Zboží si můžete nechat vyměnit nebo jen doposlat chybějící díl, pokud je to možné. V případě výměny zboží za nový kus si od Vás nekompletní zboží zdarma odvezeme.

Spotřební zboží má dle zákona záruční lhůtu 24 měsíců od jeho převzetí. Pokud zboží pořizujete k firemním účelům, zákonná záruční lhůta je stanovena na 12 měsíců.

V případě prodloužené záruční lhůty se tato doba prodlužuje – tyto informace naleznete uvedené u výrobku.

Na vybrané výrobky poskytujeme prodlouženou záruku. Tuto záruku je třeba si vždy registrovat na našich webových stránkách. Více o aktuální nabídce produktů s prodlouženou zárukou naleznete zde:

> Prodloužená záruka Kärcher

Je nám velmi líto, že musíte řešit reklamaci zakoupeného zboží. Za komplikace se velmi omlouváme.

V případě reklamace zboží z řady Home & Garden (žluté a bílé stroje) je třeba se registrovat/přihlásit do účtu myKärcher. Po přihlášení klikněte na záložku "Servis" a Vytvořit objednávku opravy. Zde stačí vyplnit formulář a odeslat.

Potřebujete-li reklamovat zboží z řady Professional (antracitové stroje), vyplňte prosím formulář zde.

Karcher.cz | newsletter

15 % SLEVA* NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY

  • ✓ 15 % sleva* na první nákup.
  • ✓ Pravidelné speciální slevové nabídky.
  • ✓ Praktické tipy k zakoupeným produktům.
  • ✓ Každý rok sleva k Vašemu svátku.

*Sleva platí na řadu Home & Garden. Neplatí na akční a již zlevněné produkty. Nevztahuje se na řadu Professional.