Online formulář: Výměna zboží
Zakoupili jste na našem e-shopu zboží, které vám dorazilo poškozené či nekompletní a o daný produkt máte stále zájem? Do 30 dnů od obdržení zboží vám ho vyměníme "kus za kus", nebo v případě chybějícího dílu vám zašleme potřebný díl na vaši adresu.
Výměna poškozeného/nekompletního zboží
Výměnu zboží lze provést pouze u produktů z řady Home & Garden.
Zboží* si můžete nechat vyměnit nebo si nechat doposlat chybějící díl. Stačí jednoduše vyplnit online formulář níže.
Jak to funguje?
- Vyplňte formulář níže. Pro rychlejší vyřízení vaší žádosti, prosíme, přiložte fotodokumentaci.
- Na základě vašeho popisu a fotodokumentace náš servisní technik posoudí nejrychlejší řešení vašeho požadavku (výměna, oprava, zaslání chybějícího dílu) a bude vás kontaktovat.
- V případě výměny zboží "kus za kus" je třeba zboží pečlivě zabalit, aby nedošlo k dalšímu poškození. Jednoduše stačí použít originální obal. Zásilku si u vás následně vyzvedne dopravní společnost.
Veškeré výše uvedené probíhá na náklady společnosti Kärcher spol. s r.o.
Máte-li otázky k průběhu zpětné zásilky, neváhejte se na nás obrátit:
Po-Pá: 8-17 hod.
Tel.: +420 323 555 555
E-mail: info@karcher.cz
*přijímáme pouze zboží objednané přes náš oficiální e-shop www.karcher.cz.
Online formulář
Další informace o nákupu
15 % SLEVA* NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY
- ✓ 15 % sleva* na první nákup.
- ✓ Pravidelné speciální slevové nabídky.
- ✓ Praktické tipy k zakoupeným produktům.
- ✓ Každý rok sleva k Vašemu svátku.
*Sleva platí na řadu Home & Garden. Neplatí na akční a již zlevněné produkty. Nevztahuje se na řadu Professional.