Varování: Na internetu kolují podvodné nabídky produktů Kärcher

 

V posledních týdnech se na internetu a zejména na sociálních sítích objevila řada podvodných inzerátů, které vybízejí zákazníky ke koupi produktů Kärcher ve výrazné slevě.

 

Nabídky zákazníky lákají na časově omezenou nabídku a zneužívají pro to logo a vizuální identitu naší značky. V případě zakoupení podvodného zboží přitom může dojít nejen k peněžním ztrátám, ale také k zneužití osobních údajů.

Společnost Kärcher nastalou situaci řeší a usiluje o okamžité stažení podvodných reklam. V případě pochybností, zda se jedná o skutečný inzerát naší společnosti, se prosím neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu.

Pokud jste se již stali obětí podvodu, obraťte se prosím na Policii ČR.

Jak nenaletět podvodníkům

Jak poznat podezřelý web

Podezřelý web

Jak poznat podezřelý web:

> Odkaz na webové stránky neodpovídá kontaktnímu e-mailu (ověřený prodejce mívá koncovku e-mailu totožnou s názvem společnosti).
> Na kontaktní stránce chybí údaje o společnosti (IČO, adresa, kontaktní údaje).
> Podvodné produkty mají pouze obecné pojmenování bez označení modelu (např.: Inovativní parní čisticí stroj).
> Podvodné webové stránky zneužívají logo společnosti Kärcher v různém provedení.

Jak poznat podvodné nabídky podle loga

Podezřelé logo

Jak poznat podvodné nabídky podle loga

> Podvodné nabídky zneužívají logo společnosti Kärcher v různém barevném provedení.
> Na podvodných webových stránkách se logo společnosti zobrazuje bez přehlasovaného Ä (KARCHER).
> Některé podvodné weby používají staré logo společnosti Kärcher.

Jak poznat podvod podle informací na webu.

Podezřelý obsah

Jak poznat podvod podle informací na webu

> Texty na webových stránkách nedávají smysl – jsou strojově přeložené.
> V textech je chybné skloňování.
> Texty jsou jen částečně přeložené do českého jazyka.

Varování před podvodným jednáním: na co si dát pozor u akčních nabídek

Podezřelá akční nabídka

Buďte obezřetní u akční nabídky, která

> neodpovídá sezónnosti (např. vánoční výprodej v létě)
> výše slevy je až nereálná (mnohdy až ve výši 80 %)
> je podmíněna okamžitým nákupem

Nepřiměřeně nízká cena může být známkou, že vám zboží nikdy nedorazí, anebo se bude jednat o padělek.

"Zneužití dobrého jména naší společnosti nás opravdu mrzí a v současné době podnikáme možné zákonné kroky pro stažení podvodných reklam," doplňuje Milada Skutilová, generální ředitelka Kärcher v České republice.

 

Kontakt pro média: Marie Cicvárek, + 420 724 347 722
Kontakt na zákaznickou linku: +420 323 555 555

 

 

STARE NOVE LOGO

Jak vypadá aktuální logo společnosti Kärcher?

 

Zde naleznete aktuální logo společnosti Kärcher a ukázku loga starého.

Výše je aktuálně používané logo, níže staré zobrazení loga společnosti Kärcher.

 

Změny:

Kromě změny fontu písma došlo u nového loga i k očištění od znaku, který byl součístí loga společnosti od roku 1935 do roku 2015.