Postup reklamace zboží pro firemní zákazníky
Níže se dočtete vše potřebné k vyřízení reklamace vašeho stroje z řady Professional nebo Home & Garden, který byl zakoupený pro firemní účely.
Máte další dotazy? Rádi vám je zodpovíme na čísle +420 323 555 555, nebo využijte chatovací okno v pravém dolním rohu.
Jak postupovat při reklamaci: pro firemní zákazníky
V případě požadavku na opravu prosíme o vyplnění formuláře, který naleznete na konci této stránky. Co od vás budeme potřebovat?
- Osobní údaje.
- Přesné označení přístroje s číslem produktu a sériovým číslem*.
- Druh závady (pokud možno, tak i pravděpodobnou příčinu vzniku závady).
- Vyzvednutí zboží nechte na nás.
* Produktové a sériové číslo přístroje naleznete na typovém štítku stroje.

Reklamační formulář pro firemní zákazníky
Další informace o nákupu

15 % SLEVA* NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY
- ✓ 15 % sleva* na první nákup.
- ✓ Pravidelné speciální slevové nabídky.
- ✓ Praktické tipy k zakoupeným produktům.
- ✓ Každý rok sleva k Vašemu svátku.
*Sleva platí na řadu Home & Garden. Neplatí na akční a již zlevněné produkty. Nevztahuje se na řadu Professional.