Postup reklamace zboží pro firemní zákazníky

Níže se dočtete vše potřebné k vyřízení reklamace vašeho stroje z řady Professional nebo Home & Garden, který byl zakoupený pro firemní účely.

Máte další dotazy? Rádi vám je zodpovíme na čísle +420 323 555 555, nebo využijte chatovací okno v pravém dolním rohu.

Jak postupovat při reklamaci: pro firemní zákazníky

V případě požadavku na opravu prosíme o vyplnění formuláře, který naleznete na konci této stránky. Co od vás budeme potřebovat?

  • Osobní údaje.
  • Přesné označení přístroje s číslem produktu a sériovým číslem*.
  • Druh závady (pokud možno, tak i pravděpodobnou příčinu vzniku závady).
  • Vyzvednutí zboží nechte na nás.

* Produktové a sériové číslo přístroje naleznete na typovém štítku stroje.

Zákaznický servis - nové

Reklamační formulář pro firemní zákazníky

Pokud jste soukromá osoba, uveďte prosím Jméno a příjmení

Číslo produktu naleznete na faktuře nebo na typovém štítku stroje. Nápověda zde.

Výrobní číslo naleznete na typovém štítku stroje. Štítky jsou na přístroji viditelně připevněné. Nápověda zde.

*
*

* povinné pole

Další informace o nákupu




Karcher.cz | newsletter

15 % SLEVA* NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY

  • ✓ 15 % sleva* na první nákup.
  • ✓ Pravidelné speciální slevové nabídky.
  • ✓ Praktické tipy k zakoupeným produktům.
  • ✓ Každý rok sleva k Vašemu svátku.

*Sleva platí na řadu Home & Garden. Neplatí na akční a již zlevněné produkty. Nevztahuje se na řadu Professional.