Servis Customer Care Specialist

Kärcher je značka, která je synonymem výkonu, kvality, inovace a též žluté barvy. Jsme jednička v oblasti čisticí techniky na českém trhu. Do svého týmu na pobočku do Brna hledáme posilu servisního oddělení, na pozici:

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobrou znalost MS Office/ Google
  • prokazatelnou praxi na obdobné pozici minimálně 3 rok
  • AJ na úrovni (min. B1)
  • znalost SAP výhodou
  • proklientský přístup, flexibilitu, odolnost proti stresu
  • orientace v technické oblasti výhodou

Náplň práce:

  • administrativní podpora oddělení Servis
  • práce v SAP a interních systémech
  • zodpovědnost za fakturaci, inventury, pohledávky, skladové zásoby a svozy
  • vyřizování reklamací
  • komunikace s externími dodavateli
  • spolupráce s kolegy z Back Office a Sales

Nabízíme: 

  • zázemí stabilní a prosperující společnosti                                                                       
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • 13. plat
  • roční bonus
  • 5. týdnů dovolené2 dny plně hrazeného pracovního volna
  • příspěvek na penzijní nebo životní připojištění v hodnotě 1.500,- Kč/měsíc
  • stravné ve výši 3.000,-Kč / měsíc
  • možnost individuální jazykové výuky (AJ)
  • příspěvek na další vzdělávání
  • slevu na firemní výrobky

 Datum nástupu: ihned

 

Pokud Vás vypsaná pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem.

 

Mgr. Marcela Kratochvílová Trnková
HR Business Partner

marcela.trnkova@karcher.com
+420 725 562 879