Servis pro řadu Home & Garden
Výrobky z programu Home & Garden Vám v našich servisních centrech rychle a za pevnou cenu opravíme (Fixní cena opravy). Přístroje s vadou materiálu či vadou způsobenou chybou výrobce během 24měsíční záruční lhůty opravujeme zdarma.
Jaké druhy oprav provádíme?
Záruční opravy
Kärcher poskytuje soukromým koncovým zákazníkům na výrobky kategorie Home & Garden od data koupě záruku v trvání 2 let - na vady materiálu a na vady způsobené chybou výrobce. Při komerčním použití poskytujeme záruku 1 rok. Jako důkaz záruky je nutno předložit doklad o koupi.
Pozáruční opravy
Speciálně vyškolení servisní technici zaručují vysoce kvalitní opravu. Dostatečná zásoba náhradních dílů v místě umožňuje velmi krátkou dobu opravy. Každý přístroj je podroben kompletní zkoušce funkčnosti a po provedené opravě rovněž zkoušce bezpečnosti.
Opravy jsou prováděny za pevné ceny (Fixní cena opravy) vč. přepravních nákladů. Ceník ke stažení zde.
Jak zažádat o opravu?
MyKärcher - servis pro spotřebitele s odbavením on-line
Služba MyKärcher nabízí jednoduché a pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu pro přístroje řady Home and Garden a to vše on-line.
V případě opakované záruční opravy nebo odstoupení od kupní smlouvy nás prosím nejprve kontaktujte na níže uvedených kontaktech:
Telefon: +420 323 555 555
E-mail: info@karcher.cz
Po-Pá: 8-17 hod.
Průběh opravy (záruční i pozáruční)
1. Zabalte vadný přístroj s příslušenstvím do krabice.
2. Jednoduše se zaregistrujte do MyKärcher* a zadejte objednávku opravy. Zde zadáte veškeré potřebné údaje k vyřízení vaší opravy.
Pokud nechcete využít námi nabízené služby MyKärcher, můžete zboží zaslat (včetně kopie dokladu o koupi a popisu závady) na vlastní náklady na adresu uvedenou níže:
Kärcher spol. s.r.o.
Servisní středisko
Modletice 193
251 01 Modletice
Další možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst, adresy naleznete v odkazu níže Servisní partneři pro Home & Garden.
* Přihlášení do MyKärcher naleznete pod ikonkou panáčka v pravém horním rohu webové stránky
UPOZORNĚNÍ: Pomocí služby MyKärcher nelze předávat do opravy části strojů, nebo samostatné díly a samostatné příslušenství. V případě potřeby servisu takového materiálu se obraťte se na náš nejbližší servis Kärcher, nebo využijte tento kontaktní formulář pro Servis / svoz příslušenství, dílů do opravy pro konečné spotřebitele.
Výhody myKärcher servisu
✓ Pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu
pro přístroje řady Home and Garden online.
✓ Objednání opravy možné z jakéhokoli místa s přístupem
na internet.
✓ Úspora času - vyzvednutí/doručení přístroje z pohodlí
domova, není nutno fyzicky navštívit servisní středisko.
✓ Možnost zadání jiné doručovací adresy pro doručení
po opravě.
✓ Intuitivní ovládání portálu MyKärcher.
✓ V případě pozáručního servisu fixní cena opravy, která se zobrazí již při tvoření objednávky opravy (vč. dopravy).
✓ Non-stop informace o stavu opravy 24/7 v on-line rozhraní myKärcher.
✓ Automatické zasílání zpráv o stavu opravy emailem.
✓ Perfektní přehled o historii provedených oprav.
✓ Kompletní údržba a bezpečnostní kontrola všech.
produktů zaslaných do opravy.
✓ Záruka na placené opravy 24 měsíců.
V případě dotazů jsme vám k dispozici v pracovních dnech na e-mailu: info@karcher.cz nebo telefonním čísle +420 323 555 555.
Servisní partneři pro Home & Garden
Je jedno, kde v České republice jste svůj přístroj Kärcher zakoupili, v případě opravy se můžete obrátit na jakéhokoliv specializovaného prodejce Kärcher ve Vašem okolí. Ceny oprav u našich servisních partnerů se mohou lišit od pevných cen společnosti Kärcher.
Stroje z řady Professional
Potřebujete servis pro stroj z řady Professional? Pokračujte pomocí odkazu níže na servis pro profesionály.